Dacia Shop : Piese auto, accesorii, led tuning

Livrare produse

EFECTUAREA COMENZILOR

Puteti comanda produsele noastre direct din magazinul virtual DaciaShop, folosind adresa de email office@daciashop.ro

NU primim comenzi telefonic .

Pentru comenzi en-gross va rugam sa ne contactati la numerele de telefon disponibile pe site pentru oferte personalizate.

Pretul produselor afisat pe site include TVA.

LIVRAREA PRODUSELOR

Produsele comandate la DACIASHOP se livreaza catre client exclusiv prin Fan Courier sau Sameday curier. Tarifele aferente transportului vor fi comunicate in prealabil clientului daca este vorba de costuri suplimentare generate de kilometri exteriori fata de orasele in care are sedii firma de curierat. Pentru comenzile expediate prin curier nu se percepe taxa suplimentara pentru ramburs ! Tariful unic pentru localitati cu sedii FAN Courier/ Sameday este de 25 ron valabil pentru orice comanda cu masa coletului pana in 35kg; Livrarea in localitati cu km. suplimentari se face doar pentru plata in avans a produselor si transportului.

Anumite produse comandate care se incadreaza in gabarit se pot livra si in EasyBox - cea mai moderna modalitate de livrare care nu necesita sincronizarea cu agentul de curierat - se poate efectua si plata cu cardul la ridicarea coletului. Pentru produsele comandate cu livrare in EasyBox care au dimensiuni incompatibile cu lockerele Sameday, clientul va fi contactat telefonic pentru a se stabili o alta metoda de livrare.

Livrarea se face in 24-48 ore de la primirea comenzii pentru produsele aflate in stocul propriu; Expedierea produselor prin curier se face in ziua respectiva atunci cand comanda este inregistrata in sistem pana in ora 15:30. Pentru comenzile primite dupa aceasta ora, expeditia se va face in ziua urmatoare;

De la expedierea produselor, curierii livreaza in general coletele intre 1-3 zile in functie de gradul de incarcare si de perioada. Pentru comenzi EN-Gross asiguram transport in zona Bucuresti/ Ilfov.

Daca produsul primit este deteriorat (lovit, zgariat, fisurat, ciobit, spart) iti recomandam sa refuzi livrarea. Daca totusi ai acceptat coletul, iti recomandam sa soliciti curierului completarea unui process verbal si sa ne aduci situatia la cunostinta in maxim 24 de ore de la livrare prin completarea formularului de contact sau pe mail la office@daciashop.ro. Necompletarea procesului verbal in prezenta curierului care a efectuat livrarea si orice sesizare ulterioara va ingreuna solutionarea problemei semnalate.

Blog