Dacia Shop : Piese auto, accesorii, led tuning

Termeni si conditii garantie


EFECTUAREA COMENZILOR

Puteti comanda produsele noastre direct din magazinul virtual DaciaShop sau folosind adresa de email office@daciashop.ro

NU primim comenzi telefonic.

Pentru comenzi en-gross va rugam sa ne contactati la numerele de telefon disponibile pe site pentru oferte personalizate sau sa solicitati oferte pe adresa de email de mai sus.

Pretul produselor afisat pe site include TVA.

LIVRAREA PRODUSELOR

Produsele comandate la DACIASHOP se livreaza catre client exclusiv prin Fan Courier / Sameday. Tarifele aferente transportului vor fi comunicate in prealabil clientului daca este vorba de costuri suplimentare generate de kilometri exteriori fata de orasele in care are sedii firma de curierat. Pentru comenzile expediate prin curier nu se percepe taxa suplimentara pentru ramburs ! Tariful unic pentru localitati fara kim suplimentari este de 20 ron valabil pentru orice comanda cu masa coletului pana in 35kg; Livrarea in localitati cu km. suplimentari se face doar pentru plata in avans a produselor si transportului.

Livrarea se face in 24-48 ore de la primirea comenzii pentru produsele aflate in stocul propriu; Expedierea produselor prin curier se face in ziua respectiva atunci cand comanda este inregistrata in sistem pana in ora 15:30. Pentru comenzile primite dupa aceasta ora, expeditia se va face in ziua urmatoare;

Vizualizarea produselor in showroom este posibila pentru parteneri, persoane juridice si se face pe baza de programare.

Orice reclamatie pentru un colet deteriorat se face la livrare si curierul este obligat sa faca un proces verbal in acest sens. Reclamatiile ulterioare vis a vis de produse deteriorate la transport nu pot face obiectul unei reclamatii! In cazul in care curierul refuza sa intocmeasca procesul verbal contactati serviciul de relatii cu clientii la tel: 021.9336

PLATA PRODUSELOR

Plata produselor comandate se poate face in avans prin transfer bancar sau ramburs, la primirea coletului.

RETURNAREA PRODUSELOR

Produsele achizitionate prin intermediul magazinului online pot fi returnate in termen de 14 zile de la data achizitionarii (data comenzii);

Returnarea trebuie facuta prin Fan Courier sau Sameday courier in Ilfov, Chitila, str. Iasomiei nr.3 in maxim 4 zile de la cererea de retur. 

Pentru a putea fi returnate produsele trebuiesc trimise pe cheltuiala clientului la sediul nostru, in ambalajul original, fara urme de montare, fara ambalaje deteriorate (murdare, scrise, rupte) sau cu componente lipsa;

Ne rezervam dreptul cu privire la acceptarea returului produselor si constituirea contravalorii acestora ca avans pentru comenzi viitoare sau de a nu da curs solicitarii de retur.

Pentru produsele achitate in avans in cont si returnate ulterior se va percepe o taxa de 30 ron;

Returnarea sumei achitate se va face in maxim 14 zile de la data achizitionarii (data comenzii); Pentru sumele returnate in cont, clientul va suporta eventualele costuri ale tranzactiei stabilite de banca;

(Nu se incadreaza in aceasta categorie produsele care sunt returnate pe motive de garantie);

Produsele aduse pe comanda speciala cu plata in avans din depozite externe, produse OE sau produse pentru care s-a facut o parametrizare (programare) NU SE POT RETURNA !

Produsele returnate trebuie ambalate corespunzator pentru a fi protejate la transport.

GARANTIE SI CALITATE

Certificam ca produsele noastre sunt originale sau interschimbabile cu piesele originale conform cataloagelor si listelor editate de producatori. Garantia se aplica in conformitate cu Legea Nr. 449/2003, respectiv 18 luni de la data vanzarii;

Imaginile cu produsele din magazinul virtual pot diferi fata de produsul in sine datorita procesului continuu de imbunatatire a reperelor sau datorita procesului fotografic; Incercam pe cat posibil sa afisam poze reale cu produsele comercializate;

Se acorda garantie pentru produsele comercializate prin DaciaShop / Sorantech, dupa cum urmeaza:

• 24 luni pentru persoane fizice 12 luni pentru persoane juridice, pentru piesele de schimb aferente produselor de folosinta indelungata conform Legii Nr. 449/2003.

NU se acorda garantie pentru curele (distributie, transmisie), elemente de aprindere, filtre, (aer,ulei,combustibil),becuri, stergatoare, solutii parbriz, uleiuri, aditivi, antigel, lichid de frana, produse care sunt consumabile; Aceste produse pot face obiectul garantiei doar daca se constata defecte de fabricatie sau lipsa de conformitate imediat dupa momentul vanzarii;

• Produsele care in perioada de garantie prezinta defecte de material, de functionare sau de fabricatie, vor fi inlocuite gratuit cu altele noi similare, conform Legii Nr. 449/2003;

• Modalitatile de asigurare a garantiei sunt: intretinere, inlocuire sau reparare;

• Termenul de garantie curge de la data vanzarii produsului;

Vanzatorul este exonerat de raspunderea privind garantia sau aceasta poate fi anulata in urmatoarele cazuri :

• piesa nu a fost montata intr-un service de specialitate autorizat RAR pentru autoturismul respectiv; (fac exceptie accesoriile sau alte echipamente destinate utilizatorului final);

• piesele electronice (relee, module de comanda, senzori, rezistente, etc), piesele care functioneaza in ulei (ax came, pinioane, cutie viteza, etc), pompele de servodirectie si casetele de directie nu au fost montate la un reprezentant autorizat al fabricantului auto;

• piesa s-a defectat datorita unui montaj incorect sau datorita montarii impreuna cu piese conexe uzate, defecte sau modificate;

• piesa a fost gresit aleasa sau a fost utilizata pentru alt scop decat cel indicat in catalogul producatorului;

• piesa nu a fost identificata corect datorita prezentarii de catre cumparator a unor date eronate sau la montaj nu s-a comparat cu piesa de inlocuit;

• piesa s-a uzat sau deteriorat datorita suprasolicitarii, intretinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuarea reviziilor periodice conform recomandarilor producatorului autoturismului. Service-ul care a efectuat montajul nu a stabilit verificarile sau reglajele ulterioare;

• autovehiculul a fost folosit in alte scopuri decat cel prevazut de constructor sau a fost exploatat in conditii necorespunzatoare: porniri cu robot sau prin tractare, depasirea greutatii maxime admise, modificarea instalatiei electrice, alte modificari de orice natura;

• autovehiculul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de alta natura (socuri termice, electrice, mecanice);

• piesele prezinta urme de lovituri, zgarieturi, indoituri, rupturi, deformari sau au suferit actiunea unor factori externi procesului normal de functionare;

• piesele prezinta o uzura normala, fireasca - jantele de tabla nu pot face obiectul garantiei pentru urme de coroziune sau deformari produse ca urmare a unor lovituri;

Reperele folosite in regim de competitii sportive nu beneficiaza de garantie!

Piesele ce fac obiectul unei reclamatii in garantie vor fi expediate de catre cumparator pe cheltuiala acestuia insotite de urmatoarele documente :

• deviz de montaj in service autorizat RAR in care sa fie mentionata data montarii si nr. de kilometri la montare/demontare, insotit de factura;

• copie dupa autorizatia RAR a service-ului in care s-a efectuat reparatia;

• nota de constatare emisa de un service autorizat RAR prin care se constata si se descrie detaliat defectiunea;

• in cazul componentelor electronice este necesar rezultatul diagnozei electronice din care sa rezulte defectiunea reclamata (listare tester cu codurile de eroare sau defectiune afisate);

• copia dupa certificatul de inmatriculare al autovehiculului.

Piesele care se trimit pentru garantie trebuie sa fie prezentate in starea in care au fost demontate, fara a fi spalate sau curatate!

Pentru orice cerere de garantie se va raspunde in termen de ~ 10 zile de la data inregistrarii. In cazurile speciale in care nu se poate constata in cadrul societatii deficienta produsului in garantie si este necesara efectuarea unei expertize de catre firma producatoare a produsului, ne rezervam dreptul de a remedia reclamatia la data primirii rezultatului in scris, din partea producatorului.

Daca produsul se dovedeste a fi defect si trebuie inlocuit pe garantie, expedierea catre client a noului reper va fi suportata de catre DaciaShop.
 

CERTIFICAT DE GARANTIE TURBOSUFLANTE

CONDITII GENERALE:

Garantia se acorda pentru durata medie de utilizare a produsului, conform specificatiilor tehnice ale producatorului dar nu mai mult de 2 ani de la data inscrisa pe factura de vanzare.

Pentru neconformitatea produsului se acorda garantie de 2 ani in conformitate cu prevederile Legii nr.449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora.

Vanzatorul asigura cumparatorului lipsa de conformitate aparuta in termen de 2 ani de la livrare in functie de durata de viata a produsului. In cazul lipsei conformitatii/ defectarii produsului, cumparatorul are dreptul de a solicita vanzatorului ca masura reparatorie inlocuirea sau repararea turbosuflantei in functie de optiune si fara plata cu exceptia situatiei in care aceasta solicitare este imposibila sau disproportionala.

Totodata vanzatorul acorda garantie pentru viciile ascunse in conformitate cu O.G. nr.21/1992 privind protectia consumatorului pentru durata medie de utilizare a produselor, cu conditia respectarii conditiilor de utilizare. In cazul unor vicii ascunse termenul stabilit pentru remedierea deficientelor curge de la data finalizarii expertizei tehnice efectuate de un organism tehnic neutru. Durata medie de utilizare a turbosuflantei este de 5 ani.

Prezentul certificat de garantie NU afecteaza drepturile cumparatorului cu privire la legislatia oligatorie de garantie legata de protectia consumatorului prevazuta de Legea nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora si O.G. nr.21/1992 privind protectia consumatorui.

DREPTURILE CUMPARATORULUI conform Legii nr.449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora:

Vanzatorul este raspunzator fata de consumator pentru orice lipsa a conformitatii existente la momentul cand au fost livrate produsele

In caz de lipsa de conformitate cumparatorul are dreptul sa i se aduca produsele la conformitate fara plata

In cazul lipsei conformitatii, cumparatorul are dreptul de a solicita vanzatorului inlocuirea sau repararea produsului in functie de optiunea sa fara plata, exceptie fiind situatia in care solicitarea cumparatorului este imposibila sau disproportionata

In cazul lipsei conformitatii orice reparare sau inlocuire va fi facuta in cadrul unei perioade rezonabile de timp stabilita de comun acord conform celor prevazute prin prezenta

In cazul lipsei conformitatii cumparatorul poate solicita o reducere corespunzatoare a pretului sau rezolutiunea contractului daca nu beneficiaza nici de reparare, nici inlocuire , daca vanzatorul nu a luat masura reparatorie intr-o perioada de timp rezonabila

Cumparatoul nu este indreptatit sa solicite rezolutiounea contractului daca lipsa conformitatii este minora

Cumparatorul trebuie sa informeze vanzatorul despre lipsa de conformitate in termen de 2 luni de la data la care a contatat-o

Lipsa de conformitate aparuta in termen de 6 luni de la livrare se prezuma ca a existat la momentul livrarii cu exceptia cazurilor in care prezumtia este incompatibila cu natura turbosuflantelor sau a lipsei de conformitate.

SITUATII IN CARE SE EXCLUD SAU SE PIERD GARANTIILE:

Cazurile de excludere a garantiei:

- orice turbosuflanta care nu a fost comercializata de vanzator

- lipsa documentelor de achizitie: certificat de garantie, factura, actele doveditoare ale montarii in service autorizat Dacia-Renault

- in cazul in care au fost deteriorati ca rezultat al utilizarii intr-un alt scop decat cel pentru care au fost destinati:

1. Paleta, ax rupt, indoit sau deteriorat pe partea de admisie sau evacuare:

- defectiunea este cauzata de absorbitia unui corp strain dinspre filtrul de aer sau evacuare

- paletele deformate nu pot fi reparate sau indreptate

- paletele deformate duc la deteriorarea completa a turbosuflantei

2. Impuritati in uleiul motor:

Pe bucsile si axul turbinei se pot observa caneluri cauzate de impuritati din uleiul motor. Aceste impuritati pot ajunge in uleiul motor din cauza:

- defectiunii motorului

- utilizarii uleiului intr-un interval mai mare de kilometrii decat cel recomandat de producator in cartea tehnica a masinii

- folosirea altor uleiuri decat cele mentionate de producatorul masinii

- filtru de ulei deteriorat

- defectiunea supapei (by-pass) din filtrul de ulei

- in timpul efectuarii unor reparatii la motor.

3. Intarzierea ungerii:

Pe bucsile turbosuflantei se pot observa urma fine de "polizare" si o schimbare usoara a colorarii materialului, sau griparea axului, acestea fiind cauzate de:

- Intarzierea ungerii turbosuflantei (aprox 4-5 secunde), la pornirea motorului dupa ce a fost efectuat schimbul de ulei

- accelerarea motorului imediat dupa pornirea acestuia, indiferent de temperatura uleiului

- presiune de ulei scazuta

- contaminarea uleiului motor cu lichid de racire sau combustibil

4. Lipsa ungerii:

Pe bucsile turbosuflantei se pot observa urme de arsuri si schimbarea culorii axului in albastru sau chiar negru. Acestea pot fi cauzate de:

- infundarea, fisurarea conductei de ulei

- defectiunea pompei de ulei

- nivelul scazut de ulei in motor

- ungere insuficienta

5. Incalzire excesiva

Ulei ars pe axul si peretii interiori ai trbosuflantei, sunt cauzate de:

- temperatura mai ridicata a gazelor de evacuare ce poate di cauzata de filtrul de aer infundat, fisurat, infundarea instalatiei de admisie sau de evacuare

- defectiune la instalatia de alimentare

- depunere de calamina pe partea de evacuare a turbosuflantei

- defectiunea instalatiei de alimentare, instalatia electrica

- folosirea incorecta a autovehiculului

- catalizator infundat sau deteriorat

- blocarea supapelor cu vacuum sau electric din cauza loviturilor, lichidelor.

Daca turbosuflanta se gaseste in reparatii mai mult de 10 % din perioara totala de garantie, clientul poate solicita un produs nou Cf O.G. 21/92 republicata in 28.03.2007.

INSTRUCTIUNI DE MONTAJ

- este obligatoriu schimbul de ulei, filtru de ulei si filtru de aer

- inaintea montarii conductei de ulei, turbosuflanta se umple cu ulei proaspat pe orificiul pe care primeste ungerea

- curatirea sau daca este cazul schimbarea tubulaturii, galeriei de evacuare, conductelor de ulei

- respectarea calitatii uleiului recomandat si precizat de catre producatorul autovehicului in cartea tehnica

- la prima pornire a motorului dupa montarea turbosuflantei, acesta va fi lasat in relanti aprox 5 min

- dupa reconditionarea sau repararea motorului se recomanda ca motorul sa functioneze cateva minute fara turbosuflanta montat, dupa care trebuie schimbat uleiul si filtrul de ulei, urmand ca apoi sa se monteze turbosuflanta.

- la orificiile de intrare si iesire a uleiului din turbosuflanta este interzisa folosirea oricarui material de etansare fluid sau vascos

- este interzisa efectuare lucrarilor la turbosuflanta la instalatia de admisie, la instalatia de evacuare in timpul functionarii pentru ca axul turbosuflantei poate sa ajunga la peste 100.000 rotatii/minut, PERICOL DE ACCIDENTARE!

INSTRUCTIUNI DE FOLOSIRE

Turbosuflanta apartine de motor si functionarea sau defectarea depinde in mare parte de motor. Pentru a o putea folosii in conditii bune si pe o perioada indelungata este foarte important efectuarea schimburilor de ulei de calitate adecvata la perioadele prescrise in cartea tehnica. Nu este recomandata folosirea la turatii mari a motorului rece. La sarcini mari (mers pe autostrada, urcarea pantelor abrupte, remorcare) se recomanda ca inainte de oprirea motorului sa lasati motorul sa mearga cateva minute la relanti.

REZOLVAREA RECLAMATIILOR, TERMENE

In cazul lipsei conformitatii, vicii ascunse a produsului in termenul de garantie prevazut prin prezentul certificat, turbosuflanta defecta va fi returnata insotita de urmatoarele documente:

- dovada de cumparare (factura, chitanta)

- devizul motarii cu data montarii acesteia

- certificat de garantie

- fisa retur marfa

- copie dupa certificatul de inmatriculare al autovehiculului sau cartea de identitate

- descrierea defectiunii constatate sau a deficientei.

Reclamatia depusa de cumparator va fi analizata in termen de 5 zile de la data receptiei la sediul vanzatorului, insotit de toate documentele

Cumparatorul va primi un raspuns in scris la fiecare reclamatie in termen de 5 zile

In cazul in care reclamatia a fost justificata, vanzatorul se obliga la inlocuirea turbosuflantei in termen de cel mult 10 zile

In cazul in care reclamatia a fost nejustificata cheltuielile vor fi suportate de cumparator

In cazuri speciale cand partile nu ajung la un consens cu privire la reclamatia de garantie, acestea vor trimite turbosuflanta prentu analiza la un atelier specializat in domeniu (autorizat RAR si de producator). Rezultatele analizelor vor fi considerate obligatorii atat pentru vanzator cat si pentru cumparator, iar cheltuielile vor fi suportate de partea in culpa.


DREPTURI DE AUTOR:

Materialele incluse in acest web-site apartin in exclusivitate S.C. SORANTECH S.R.L.

Nici un material informativ textual sau fotografic nu poate fi reprodus fara acordul reprezentantilor

S.C. SORANTECH S.R.L !

Toate drepturile rezervate;

Blog